Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2017

30 σκέψεις που κάνει μια μαμά λίγο πριν τα Χριστούγεννα



Σε 32 μέρες ακριβώς έχουμε Χριστούγεννα! 

Να οργανωθούμε παιδιά, να οργανωθούμε!

Σε 30 μέρες ακριβώς ξεκινάει η άδειά μου!

 Οργανώσου μάνα, οργανώσου!

Πόσα μελομακάρονα μπορεί να φάει ένα μωρό 22 μηνών;

Ας το πάρουμε από την αρχή, μπορεί ένα μωρό 22 μηνών να φάει μελομακάρονα;

Πόσα μελομακάρονα,κουραμπιέδες,δίπλες μπορεί να φάει μία μάνα;

Μαζέψου μάνα, μαζέψου!

Υπάρχει περίπτωση να προλάβω όλες μου τις δουλειές μέχρι τις γιορτές,γιατί το να σέρνεις εκκρεμότητες του 2017 στο 2018 δεν το λες και καλό οιωνό;

Συγκεντρώσου μάνα, συγκεντρώσου!

Λοιπόν, έχω να πάρω δώρο στο Γιώργο,στο Γεράσιμο και στην Ευγενία.

Έχω να πάρω δώρο και στην Ηλέκτρα που φέτος τα Χριστούγεννα γίνεται ενός.

Ενός έτους η Ηλέκτρα;

Ο Χριστός και η Παναγία!

 Καλέ πως μεγαλώνετε έτσι;

Καλέ πως μεγαλώνουμε έτσι;

 Μήπως να το πάμε λίγο στο πιο slow motion;

Μέχρι τα Χριστούγεννα ο Γιώργος έχει να κάνει δύο εμβόλια.

Αχ! καημένε Γιώργο, εσύ κοιμάσαι και η τύχη σου δουλεύει.

Και τώρα στα δύσκολα...Τι δέντρο στολίζουμε;

Υπάρχει περίπτωση να τη βγάλουμε καθαρή χωρίς να του ‘ρθει του Γιώργου το δέντρο στο κεφάλι;

Αυτά είναι απαιτητικά project όχι αστεία!!!

Αφού ο Γιώργος δεν μπορεί να γράψει γράμμα στον Άγιο Βασίλη, μήπως να γράψω εγώ ένα για μένα;

Αλήθεια τώρα πως εξηγούμε σε ένα μωρό 22 μηνών τι είναι ο Άγιος Βασίλης;

Βασικά πως εξηγούμε σε ένα μωρό 22 μηνών τι είναι τα Χριστούγεννα γενικότερα;

Τώρα που το θυμήθηκα, να πάρουμε και κανένα cd με χριστουγεννιάτικα τραγούδια, μπας και ξεκολλήσουμε λίγο από τα καθημερινά -παιδικά γιατί τραγουδάω κου-κου-βα και στον ύπνο μου.

Χριστούγεννα με ένα νήπιο που τρέχει-σκαρφαλώνει-γκρεμοτσακίζεται-ουρλιάζει χωρίς λόγο και δεν αφήνει άνθρωπο να σταυρώσει μπουκιά και κουβέντα.

Μιλάμε για άλλο level!

Σοβαρά τώρα, υπάρχει νοήμον άνθρωπος που θα μας καλέσει σε ρεβεγιόν;

Και αν λέμε τώρα, κάνει το λάθος και μας καλέσει, υπάρχει περίπτωση να μας ξαναμιλήσει;

Σε 32 μέρες ακριβώς έχουμε Χριστούγεννα!

 Να οργανωθούμε παιδιά, να οργανωθούμε!

Σε 30 μέρες ακριβώς ξεκινάει η άδειά μου!

 Οργανώσου μάνα, οργανώσου!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου