Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017

Οι 7+1 κρυφές επιθυμίες μιας μαμάς




Πολύ πριν γίνεις μαμά,ήσουν γυναίκα. 

Βασικά ακόμα είσαι γυναίκα αλλά δε θα στο πω γιατί δε θέλω να σε ταράξω πρωινιάτικα.

 Εκτός λοιπόν από μαμά-σύζυγος-φίλη-αδερφή-εργαζόμενη, είσαι και άνθρωπος. 

Ως άνθρωπος λοιπόν που (δεν) είσαι, έχεις και εσύ κάποιες ανάγκες που μέρα με τη μέρα, χρόνο με το χρόνο γίνονται επιθυμίες. 

Γίνονται φαντασιώσεις.

Γίνονται όνειρα τρελά-όνειρα απατηλά.


Επιθυμία Νο1: Να φάω! 
Να φάω σαν άνθρωπος χωρίς να κρατάω αγκαλιά ένα νήπιο που με το ένα χέρι μου τραβάει τα μαλλιά και με το άλλο μου παίρνει την μπουκιά από το στόμα.

Επιθυμία Νο2: Να κοιμηθώ! 
Να κοιμηθώ σαν να μην υπάρχει αύριο. 
Να κοιμηθώ χωρίς να έχω το ένα αυτί κολλημένο στην πόρτα του δωματίου του μωρού.
 Να κοιμηθώ χωρίς να πετάγομαι κάθε τρεις και λίγο γιατί άκουσα ένα περίεργο θόρυβο στο διάδρομο.
 Να κοιμηθώ χωρίς να με ξυπνήσει κανείς μέσα στη νύχτα γιατί πεινάει, διψάει, φοβάται, έχει αϋπνίες(αϋπνία τι είναι αυτό;;;;),θέλει αγκαλιές, φιλιά....

Επιθυμία Νο3: Να κάνω μια βόλτα στα μαγαζιά χωρίς να κυνηγάω σαν τρελή το –σε λίγους- μήνες- δίχρονο. 
Να κάνω μια βόλτα στα μαγαζιά και να ψωνίσω για μένα. 
Έτσι για αλλαγή βρε αδερφέ.

Επιθυμία Νο4: Να πάω στην τουαλέτα μόνη μου. 
Μέχρι και ο Βασιλιάς σου λέει, στην τουαλέτα μόνος του πάει. 
Ο Βασιλιάς! 
Η μάνα όμως;

Επιθυμία Νο5: Να πάω ένα ταξίδι.
Ένα ταξίδι. Μακριά από λογαριασμούς, γιατρούς, δουλειές και υποχρεώσεις.

Επιθυμία Νο6: Να κάνω ένα ντους με την ησυχία μου. 
Ένα ντους χωρίς να κλείνω κάθε τρεις και λίγο τη βρύση γιατί νομίζω πως άκουσα το μωρό να κλαίει .
Ένα ντους με την ησυχία μου χωρίς κοινό που πιάνει τον αφαλό μου και φωνάζει Μπουμπί! Μπουμπί!(κουμπί).

Επιθυμία Νο7: Λίγο αλκοόλ με την κολλητή μου.
Λίγο αλκοόλ, λίγο νύχτα και πολλές πολλές συζητήσεις από εκείνες που ξεκινάς με ύφος καρδιναλίων και καταλήγεις να πέφτεις κάτω από τα γέλια.

Επιθυμία Νο8: Τα ρολόγια να σταματήσουν να τρέχουν.
 Ο χρόνος να παγώσει και αυτές οι μικρές στιγμές να κρατήσουν για πάντα




(Φήμες λένε, πως υπάρχει μάνα που έχει δει αυτό το βίντεο χωρίς να βάλει τα κλάματα)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου