Τρίτη 7 Φεβρουαρίου 2017

10+ 1 πράγματα που αποχαιρέτησα ( για πάντα) από τότε που έγινα μαμά



  • Τις στιγμές της Κυριακάτικης  ραστώνης
Ύπνος μέχρι το μεσημέρι! Χουζούρι! Ζεστός καφές και άραγμα στον καναπέ ξεφυλλίζονταν περιοδικά μόδας. Back to reality: Ξύπνημα από τις 7 πμ! Κρύος καφές και μισοσκισμένα περιοδικά μόδας στο πάτωμα (σε κάποιον είναι παντελώς αδιάφορο τι θα φορεθεί την άνοιξη- καλοκαίρι 2017)!!!!!

  • Τις  χαλαρές διακοπές
Κάποτε το μόνο που ήθελα για τις διακοπές μου ήταν μαγιό, αντηλιακό, γυαλιά ηλίου και έτοιμη για παραλία. Τώρα θέλω ένα μήνα πριν για προγραμματισμό, μια εβδομάδα για να μαζέψω και ένα φορτηγό για να μεταφέρει την προίκα .

  • Την  βραδινή έξοδο
Τουλάχιστον όπως την είχα συνηθίσει. Μεταμεσονύκτιες προβολές και βόλτες στη νυχτερινή Αθήνα; Στόχος 1. Να βρω κάποιον να μου κρατήσει το παιδί. Στόχος 2. Να μην αρρωστήσει το παιδί εκείνο το βράδυ. Στόχος 3. Να μπορώ να πάρω τα πόδια μου από την κούραση. Το χω?????

  • Τον 8ωρο ύπνο
Περασμένα μεγαλεία και διηγώντας τα να κλαις.

  • Τον προσωπικό χρόνο
Αρχίζοντας από τα βασικά. Να μπορείς να πας με την ησυχία σου εκεί που και ο βασιλιάς πηγαίνει μόνος του

  • Το να φύγω από το σπίτι στην ώρα μου

Δε θα ξαναφύγω πότε από το σπίτι στην ώρα μου



  • Την άσκοπη  περιπλάνηση στα μαγαζιά γνωστή και ως window shopping

Τώρα και το να πάω μέχρι το περίπτερο θέλει οργανωμένο σχέδιο.

  • Την εικόνα του  καθαρού και τακτοποιημένου σπιτιού.

Σαν το γεφύρι της Άρτας ένα πράγμα. Ολημερίς το χτίζαμε το βράδυ γκρεμιζόταν.

  • Το  να παρακολουθήσω 5 επεισόδια της αγαπημένης μου σειράς back to back

Καλά όχι 5. 4; 3; 2; 1; Κανένα; ok. Κατάλαβα!

  • Το  να μην κάνω απολύτως τίποτα
Just kidding!!!!

  • Την απόλυτη ξεγνοιασιά

Κανένας δε μπορεί πραγματικά να σε προετοιμάσει για αυτό. Είναι αυτή η μόνιμη έγνοια που γεννιέται μαζί με το μωρό σου και δε σε εγκαταλείπει ποτέ όσα χρόνια και αν περάσουν. Και είναι νομίζω αυτή η αποδοχή που επί της ουσίας σε καθιστά μαμά.

Δε θα είμαι ποτέ ξανά ήρεμη στον ύπνο μου. Δε θα είμαι ποτέ ξανά ήρεμη στον ξύπνιο μου. Δε θα είμαι πότε ξανά εγώ. Δε θα αγαπήσω κανέναν περισσότερο από όσο αγαπώ εκείνον.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου