Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2017

28 σκέψεις που τριγυρίζουν στο μυαλό μου ως μέλλουσα νονά



 

·        Έχει καταλάβει πως πλησιάζει η βάπτισή της;

·        Έχει καταλάβει πως είμαι η νονά της;

·        Τι θα φορέσω στη βάπτισή της;

·        Θα γίνω άξια νονά;

·        Όταν λένε πνευματική καθοδήγηση τι εννοούν;

·        Αυτά τα φανταστικά βαπτιστικά φορέματα γιατί δεν βγαίνουν και στο νούμερο μου;

·        Όταν με κοιτάζει με αυτά τα υπέροχα μεγάλα μάτια της τι σκέφτεται;

·        Ξέρει πόσο την αγαπάω;

·        Μέσα σε ένα χρόνο έγινα μαμά, θεία και νονά. Τι έχω κάνει για να μου αξίζει όλο αυτό;

·        Αυτές τις τεράστιες βλεφαρίδες από ποιόν τις πήρε;

·        Πιστεύουν όλες οι νονές πως το βαφτιστήρι τους είναι το πιο όμορφο,έξυπνο και γλυκό του κόσμου ή εγώ είμαι άλλη βαφτιστήρι δεν έκανε μόνο η Μαριώ το Γιάννη;

·        Παίζει  το δικό μου βαφτιστήρι να είναι  όντως το πιο όμορφο/έξυπνο/γλυκό του κόσμου;

·        Θα καταφέρω να είμαι πάντα εκεί όταν με χρειάζεται;

·        Θα με χρειάζεται;

·        Είναι φυσιολογικό κάποιες φορές να μου λείπει περισσότερο από τη μητέρα της;

·        Άραγε θα αγαπήσει το γιο μου ή όταν θα μεγαλώσει δε θα θέλει να τον βλέπει μπροστά της;

·        Αυτό με το πνευματικό παιδί μπορώ να το χρησιμοποιώ στους ενοχλητικούς που με ρωτούν πότε θα κάνω δεύτερο παιδί;

·        Είναι φυσιολογικό που στη βάπτισή της την φαντάζομαι fashion icon ή έχω ξεφύγει;

·        Όταν μεγαλώσει και μάθει τι κάναμε με τη μητέρα της στην ηλικία της τι γνώμη θα σχηματίσει για εμάς;

·        Θα σταθεί τόσο τυχερή ώστε να βρει μια αδερφική φίλη όπως βρήκα εγώ τη μητέρα της;

·        Τα μαθήματα για το ποιον τύπο άντρα πρέπει να αποφύγει πότε ξεκινάνε;

·        Όταν μεγαλώσει θα καταφέρω να την πείσω πως κανένας δεν αξίζει τα δάκρυά της;

·        Άραγε θα καταλάβει ποτέ πόσο αξίζει;

·        Μπορεί να μη μεγαλώσει ποτέ;

·        Γιατί ποτέ κανείς δε μου είπε πως υπάρχει αγάπη άνευ όρων και εκτός της μητρικής;

·        Όταν έρθει ο πρώτος έρωτας θα καταφέρουμε να το κρατήσουμε κρυφό από το μπαμπά της;

·        Πότε θα είναι η κατάλληλη στιγμή για να της πω πως το να έχει το μπαμπά της ως μέτρο σύγκρισης είναι μεγάλη παγίδα;


·        Πειράζει που μετά από αυτή δεν θέλω άλλο βαφτιστήρι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου