Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017

15 πράγματα που θα ήθελα να πω στον ανηψιό μου



Υπάρχει μια εγκυμοσύνη και δεν είναι η δική σου, το άκουσμα της οποίας φέρνει δάκρυα στα μάτια. Υπάρχει ένα μωρό και δεν είναι το δικό σου που το αγαπάς όπως αγαπάς το παιδί σου. Όταν γίνεις και εσύ θείος θα με καταλάβεις. Για την ώρα κράτα αυτά τα λίγα. Άλλωστε έχουμε μια ολόκληρη ζωή για να τα λέμε...

1. Η είδηση της ύπαρξής σου ήταν ένα μυστικό που ποτέ δεν κράτησα.

2. Βαθιά μέσα μου ήξερα πως ήσουν αγόρι.

3. Το βλέμμα σου είναι το ωραιότερο του κόσμου.

4. Η στιγμή που σε πήρα για πρώτη φορά στην αγκαλιά μου συγκαταλέγεται στις 3 καλύτερες στιγμές της ζωής μου.

5. Ο γιος μου θα είναι για σένα ο μεγαλύτερος αδερφός και ο πιό πιστός σου φίλος.

6. Μπορείς να βασίζεσαι σε εμένα κάθε φορά που ο πατέρας σου θα το παίζει Πατριάρχης . Μη μασάς, έχω πολλά ράμματα για τη γούνα του.

7. Θα είμαι εκεί για να σε υποστηρίξω όταν θελήσεις να ακολουθήσεις αυτό που θες και όχι αυτό που πρέπει.

8. Μπορείς πάντα να βασίζεσαι πάνω μου για δανεικά και αγύριστα.

9. Μπορείς να βασίζεσαι σε εμένα όταν θα θέλεις κάποιον να σου κάνει πλάτες με τα κορίτσια. 
Εμπιστέψουμε! Ξέρω! Έχω προϋπηρεσία χρόνων από τον μπαμπά σου.

10. Όσα χρόνια και αν περάσουν, η καρδιά και η αγκαλιά μου θα είναι πάντα ορθάνοιχτες για σένα.

11. Μπορεί να μη σε γέννησα, μα είσαι κομμάτι δικό μου. Ψυχή της ψυχής μου.

12. Η ζωή είναι δώρο και πρέπει να τη ζήσεις μέχρι το μεδούλι.

13. Ότι κάνεις, να το κάνεις με αγάπη. Όταν αγαπάς τα πράγματα αποκτούν μεγαλύτερο νόημα.

14. Ο κόσμος που ανοίγεται μπροστά σου μπορεί να μην είναι ο καλύτερος, είναι όμως εκεί και σε περιμένει να τον ανακαλύψεις. Δεν έχεις παρά να απλώσεις το χέρι σου να τον φτάσεις και να τον αλλάξεις.

15. Θα είμαι πάντα εκεί. Να σου διώχνω τη στεναχώρια. Να σου σκουπίζω τα δάκρυα. Να σε βλέπω να χαμογελάς και να ερωτεύεσαι. Να σου λέω πόσο περήφανη και πόσο τυχερή είμαι που σε έχω.









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου