Τρίτη 21 Μαρτίου 2017

20  λόγοι να νιώθω περήφανη όσο ο γιος μου σβήνει το πρώτο του κεράκι




Και να που ξημέρωσε! Αυτή η μέρα που τους πρώτους μήνες φαντάζει τόσο μα τόσο μακρινή, ξημέρωσε!
Τα πρώτα του γενέθλια. Ξημέρωσαν!
Η ημέρα που θα αποχαιρετήσω για πάντα, αυτό το μικροσκοπικό πλασματάκι που ένα χρόνο πριν κράτησα για πρώτη φορά στην αγκαλιά μου, για να καλωσορίσω αυτό το χαριτωμένο non-stop ανθρωπάκι που όλη μέρα αλωνίζει και σαρώνει ότι βρει στο πέρασμά του.
Όχι, δεν έχω καμία διάθεση μελαγχολίας. Αντιθέτως, διακατέχομαι από μια ακατανίκητη επιθυμία να βγω και να φωνάξω με όλη τη δύναμη της ψυχής μου: Τα κατάφερα! Διά του λόγου το αληθές:

·         Κατάφερα να τον κρατήσω ζωντανό για 365 ολόκληρες ημέρες!

·         Κατάφερα να με κρατήσω ζωντανή για 365 ολόκληρες ημέρες!

·         Κατάφερα να μην πέσει από το κρεβάτι παραπάνω από μια φορά!

·        Γιατί άντεξα την αϋπνία, το ασταμάτητο κλάμα, τους κολικούς, τα πρώτα δόντια, το άγχος του αποχωρισμού.....δεν περιγράφω άλλο!

·        Γιατί κατάφερα να μην λιποθυμήσω, όταν κατά τη διάρκεια της νοσηλείας του στο νοσοκομείο, αντίκρυσα το μπλε-μοβ από τις σπασμένες φλέβες χεράκι του!

·        Γιατί κατάφερα να μην πάρω το δίκαννο όταν το ροχαλητό του Γιάννη συναγωνίζονταν επάξια το κλάμα του μωρού!

·        Γιατί κατάφερα να μην πάρω ψυχοφάρμακα!

·        Γιατί κατάφερα να μην πάρω διαζύγιο!

·        Γιατί κατάφερα να μην πάρω τα βουνά!

·        Γιατί τα δύσκολα πέρασαν (Έτσι θέλω να πιστεύω)!

·        Γιατί κατάφερα να μην υποκύψω στον πειρασμό παρόλο που το φλερτ με την κατάρρευση ήταν σχεδόν καθημερινό!

·        Γιατί τα πρώτα γενέθλια του μωρού είναι και τα πρώτα γενέθλια της μαμάς!

·        Γιατί μαζί με εμάς έχουν γενέθλια και τόσοι άλλοι. Οι ένας χρόνος παππούδες, γιαγιάδες, θείοι και θείες.

·        Γιατί για λίγα χρόνια ακόμα τη λίστα των καλεσμένων θα τη φτιάχνω εγώ!

·        Γιατί το σπίτι γέμισε με αγαπημένα πρόσωπα, παιδικές φωνές και χαμόγελα!

·        Γιατί τα καταφέραμε και έτσι στο πάρτι παρευρέθη όλη η γενιά του 2016!

·        Γιατί ποιος να μου το λεγε πως θα έρχονταν η μέρα που θα χόρευα υπό τους ήχους των ‘’Ζουζουνιών’’!

·        Γιατί κατάφερα να προσθέσω στο βιογραφικό μου μια ακόμα προϋπηρεσία: Οικοδέσποινα σε παιδικό πάρτι!



·        Γιατί η απάντηση στην εδώ και μήνες απορία μου, πως εγώ και ο Γιάννης καταφέραμε να δημιουργήσουμε κάτι τόσο μοναδικά όμορφο είναι: «Από μόνο το θέλημα της αγάπης»!

·        Γιατί κατάφερα να ζήσω μέρα τη μέρα, λεπτό το λεπτό τον συγκλονιστικότερο χρόνο της ζωής μου!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου