Τρίτη 14 Μαρτίου 2017

20 σημάδια  που δείχνουν πως όσο μεγαλώνω μοιάζω στη μάνα μου


                       «Είχα πει πως θα αλλάξω 
                      και όσο αλλάζω σου μοιάζω»

Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής το είχα υποψιαστεί εδώ και πολύ καιρό. Στην αρχή είχα κάποιες ενδείξεις που γρήγορα μετατράπηκαν σε αποδείξεις και τώρα πια είμαι βέβαιη πως παρά τα όσα επαναστατικά έχω διακηρύξει όλα αυτά τα χρόνια, τα γεγονότα έρχονται να με διαψεύσουν πανηγυρικά.

Σημάδι 1:    Κάθε μέρα ξυπνάω  νωρίτερα από όλους.

Σημάδι 2: Τις καθημερινές κοιμάμαι από τις  11΄ (Αν μπορούσα θα κοιμόμουνα και από τις 9).

Σημάδι 3: Δεν έχω καταφέρει  να δω ποτέ μια ταινία ολόκληρη.  Πάντα με παίρνει ο ύπνος με την τηλεόραση ανοιχτή.

Σημάδι 4: Το βράδυ όταν ξαπλώνω στο κρεβάτι, εκεί, μεταξύ ύπνου και ξύπνιου κάνω τον απολογισμό της ημέρας και τον προγραμματισμό της επόμενης. Θυμάμαι να βγάλω το κρέας από την κατάψυξη, να κλείσω το θερμοσίφωνα, να υπολογίσω πόσα Σαββατοκύριακα έχουμε μέχρι να πληρωθούμε(πάλι μέσα θα μπούμε) να κλείσω επιτέλους τα μάτια μου και να κοιμηθώ.

Σημάδι 5: Όταν κάνω τραπέζι μαγειρεύω για τουλάχιστον 10 άτομα ακόμα και  αν έχω καλέσει μόνο 2 γιατί έτσι είναι το σωστό τραπέζι.

Σημάδι 6: Πριν πάω για ύπνο τακτοποιώ την κουζίνα, το ριχτάρι του καναπέ,τα μαξιλάρια, τα παιχνίδια του παιδιού και ότι άλλο βρεθεί στο διάβα μου.

Σημάδι 7: Το πρωί που θα πιω τον καφέ μου θέλω η κουζίνα μου να μην έχει τίποτα να ζηλέψει από τις κουζίνες των περιοδικών.

Σημάδι 8: Το βράδυ πριν κοιμηθώ τσεκάρω τον καιρό.(Το Νο1 στη λίστα των επίκτητων χαρακτηριστικών που έχω κληρονομήσει από τη μάνα μου).

Σημάδι 9: Ακόμα κι αν έχω καθαρίσει όλο το σπίτι, αν δεν έχω πλύνει τα μπαλκόνια ξέρω ότι έχω κάνει μισή δουλειά.

Σημάδι 10: Μπορώ να θυμηθώ απ’ έξω τις προσφορές από τρία διαφορετικά super market.

Σημάδι 11: Πιστεύω όπως και εσύ πως τα ρούχα που δεν πλένονται στον πλυντήριο είναι πεταμένα λεφτά.

Σημάδι 12: Το να κοιμάμαι καλά και να τρώω υγιεινά είναι πια τρόπος ζωής.

Σημάδι 13: Ναι! Η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά.

Σημάδι 14: Πιστεύω όπως και εσύ πως δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να ζούμε μια συνηθισμένη ζωή.

Σημάδι 15: Πιστεύω όπως και εσύ πως η οικογένεια είναι πηγή ευτυχίας

Σημάδι 16:Πιστεύω όπως και εσύ πως δεν υπάρχει τίποτα ωραιότερο από το να αγαπάς και να αφοσιώνεσαι στην οικογένειά σου. Όλα τα άλλα είναι εγωισμοί.

Σημάδι 17: Πιστεύω όπως και εσύ πως μόνο οι ευτυχισμένοι γάμοι μεγαλώνουν ευτυχισμένα παιδιά.

Σημάδι 18: Πιστεύω όπως και εσύ πως η πραγματική αγάπη δεν χρειάζεται κινήσεις εντυπωσιασμού.

Σημάδι 19: Πιστεύω όπως και εσύ πως η εργασία για μια γυναίκα δεν είναι μόνο  κίνηση λύσης του βιοποριστικού άλλα και κίνηση αυτοπροσδιορισμού.

Σημάδι 20: Το να είμαι όλη μέρα στο πόδι και το να περνάνε όλα από τα χέρια μου με κάνει να νιώθω δημιουργική και ζωντανή.
Ίσως γιατί έτσι με έμαθες.
Ίσως γιατί έτσι σε θυμάμαι. Πάντα αεικίνητη και ετοιμοπόλεμη.
Ίσως γιατί έτσι θυμάσαι και εσύ τη δική σου μητέρα.
Ίσως γιατί σόι πάει το βασίλειο.
Ίσως γιατί κατά μάνα κατά κόρη.
Ίσως πάλι γιατί το να σου μοιάζω όσο μεγαλώνω είναι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί.


1 σχόλιο:

  1. Τι υπέροχη κληρονομιά μας αφήνουν οι μανάδες μας με τα λόγια και τα έργα τους!Νομίζω πως είναι ότι πιο καθοριστικό θα υπάρξει ποτέ στην ζωή μας-όσο κι αν κάποιες φορές στα εφηβικά κυρίως χρόνια κατακρίναμε συμπεριφορές.Γυρνάει ο τροχός και όταν ερχόμαστε στην θέση τους τις δικαιώνουμε και τις αγαπάμε ακόμα πιο πολύ για οτι μας πρόσφεραν όλα αυτά τα χρόνια!Και πολύ καλά έκανες και το θυμήθηκες κι εκτός γιορτής της μητέρας-όπως συνήθως γίνεται.Γιατί κάθε μέρα θα έπρεπε να είναι γιορτή της μητέρας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή