Πέμπτη 4 Μαΐου 2017

10 πράγματα που στα φετινά μου γενέθλια ήταν αλλιώς 




1.     Συνειδητοποίησα πως όλα αυτά τα Σαιξπηρικά υπαρξιακά ερωτήματα που με επισκέπτονταν κάθε φορά ανήμερα των γενεθλίων μου,δεν είναι πλέον της μόδας.


2.     Περήφανη που κρατήθηκα ζωντανή και με σώας τα φρένας μιας και η χρονιά που πέρασε ήταν η συγκλονιστικότερη και συνάμα η δυσκολότερη της ζωής μου.

3.     Οι ευχές αν και ήταν για τα γενέθλιά μου, δε με αφορούσαν αποκλειστικά. Αντιθέτως είχαν αφετηρία αυτό το λιλιπούτειο πλασματάκι που από τότε που το κράτησα στα χέρια μου κατάλαβα πως δεν είμαι πια το κέντρο του κόσμου.Και αυτό είναι απλά υπέροχο!

4.     Με μεγάλη μου χαρά συνειδητοποίησα πως έχω ξεμπερδέψει  από τις ευχές «με το καλό και ένα μωρό»

5.     Με καθόλου χαρά συνειδητοποίησα πως  δεν έχω ξεμπερδέψει από τις ευχές «με το καλό και ένα δεύτερο μωρό»

6.     Μετά από πολλά πολλά χρόνια,ούτε θυμάμαι πόσα, μια μόνιμη εγκατάσταση στην Κρήτη και ένα επίμονο 39.7 της βαφτιστήρας μου, ήταν η αιτία που πέρασα τα γενέθλιά μου χωρίς τις κολλητές-κουμπάρες μου. Αρκέστηκα να κοιτώ μια φώτο από περασμένα μου γενέθλια.



7.     Για πρώτη φορά αισθάνομαι απόλυτα συμβατή με την ηλικία μου. Νιώθω γαλήνια,ευλογημένη και πιο δυνατή και ικανή για οτιδήποτε.

8.     Συνειδητοποίησα πως το ατελές σώμα μου, κρύβει μέσα του μια  πολύ όμορφη ιστορία. Μια ιστορία άξια σεβασμού και λόγου.

9.     Η χρονιά που πέρασε ήταν η χρονιά που λιγόστεψε το «εγώ» και θέριεψε το «εμείς»



10. Εννοείται πως τα κεράκια της τούρτας τα έσβησε, όπως άλλωστε προστάζει και το πρωτόκολλο, το τιμώμενο πρόσωπο. Δηλαδή, ο γιος μου!












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου