Τρίτη 6 Ιουνίου 2017

Επειδή είμαι  μαμά...




·       Δεν έχω ξυπνήσει μετά τις 7πμ εδώ και 15 μήνες.

·       Πηγαίνω πάντα στο μπάνιο με την πόρτα ανοιχτή έχοντας μαζί μου την καλύτερη παρέα.

·       Έχω αποκτήσει αυτό που λέμε βιονική ακοή.

·       Δεν χρησιμοποιώ συσκευές-ξυπνητήρια. Έχω το ανθρώπινο-ξυπνητήρι. Πάντα εκεί. Πάντα στην ώρα του.

·       Ξέρω πως η ησυχία στο σπίτι δεν είναι ποτέ για καλό.

·       Η λίστα με τις δουλειές που πρέπει να γίνουν δεν τελειώνει ποτέ.

·       Ο ήχος του πλυντηρίου ρούχων είναι καθημερινός, σαν μουσικό χαλί ένα πράγμα.

·       Μιλάω με τον παιδίατρο περισσότερο από όσο μιλάω με την κολλητή μου.

·       Η φόρμα γυμναστικής έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της γκαρνταρόμπας μου.

·       Μπορώ να κάνω τα πάντα με ένα χέρι.

·       Οι φράσεις που χρησιμοποιώ συχνότερα αρχίζουν κάπως έτσι: «Όχι εκεί»,«Όχι αυτό».

·       Πιστεύω στον έρωτα με την πρώτη ματιά.

·       Πιστεύω στα θαύματα.

·       Πιστεύω σε ένα καλύτερο κόσμο γιατί ο γιος μου είναι πια κομμάτι του.

·       Κάθε μέρα που περνάει γίνομαι καλύτερος άνθρωπος .

·       Όταν αποκοιμιέται στην αγκαλιά μου, ξέρω ότι δεν υπάρχει πιο γλυκός τρόπος για να τελειώσει η μέρα μου.

·       Μια βόλτα μαζί του στη λιακάδα είναι γιορτή.

·       Όλα δείχνουν και στην πραγματικότητα είναι τόσο μα τόσο ασήμαντα μπροστά του.

·      Ο χρόνος που περνάει τόσο γρήγορα και αθόρυβα με φοβίζει.

·       Κάθε βράδυ, την ώρα που μαζεύω τα παιχνίδια του              σκέφτομαι:

                      «Πάλι δε σε χόρτασα σήμερα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου