Τρίτη 20 Ιουνίου 2017

Στο μυαλό μια μαμάς...νωρίς το πρωί 





Τι ώρα είναι;

Τι μέρα είναι;

Και ποια χρονιά;

Πως και δεν έχει ξυπνήσει ακόμα;

Παίζει να έχει ξυπνήσει και να μην τον έχω πάρει χαμπάρι;

Σε παρακαλώ Θεέ μου ας κοιμηθεί καμιά ωρίτσα μπας και κοιμηθώ και εγώ λιγάκι.

Να κοιμηθώ ή να απολαύσω ένα καφέ στην απόλυτη ησυχία;

Τι είναι αυτό που ακούστηκε;

Μήπως είναι στον ύπνο του;

Σε παρακαλώ μην ξυπνήσεις, μην ξυπνήσεις.

Πόσες ώρες έχουμε ακόμα μέχρι να ξαναπάω για ύπνο;

Υπομονή! 16 ώρες είναι θα περάσουν.

Θέλω να κλείσω τα μάτια μου και να τα ξανανοίξω σε τρεις μέρες. Ok σε δύο! Συμβιβάζομαι.

Μήπως τελικά είμαι υπερβολική και οι πέντε ώρες ύπνου είναι αρκετές;

Τι έχω να κάνω σήμερα;

Α ok! Θυμήθηκα. Τα πάντα.

Σοβαρά τώρα, πρέπει να οργανωθώ.

Τι ήθελα να πάρω από το ντουλάπι;

Γιατί ήρθα στο μπάνιο;

Πότε γέμισε πάλι το καλάθι με τα άπλυτα;

Γιατί έχω συνεχώς την αίσθηση πως  κάτι σοβαρό ξεχνάω;

Να πάρω τηλέφωνο τον παιδίατρο για το εμβόλιο.

Ποιο εμβόλιο έχουμε τώρα να κάνουμε;

Πρέπει οπωσδήποτε να πάω σούπερ μάρκετ. Άδειο είναι το ψυγείο.

Τι ώρα είναι;

Τι μέρα είναι;

Και ποια χρονιά;

Γιατί έχω συνεχώς την αίσθηση πως κάτι σοβαρό ξεχνάω;

Όταν λένε πως η μητρότητα αλλάζει τον εγκέφαλο της μητέρας, αυτό εννοούν;

Μήπως να τα αφήσω όλα στην τύχη τους και να χαρώ μαζί του μια βόλτα στη λιακάδα;


  




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου