Τρίτη 26 Σεπτεμβρίου 2017

Είμαι μαμά και είμαι καλά;





Έλα, παραδέξου το.

Από τότε που έγινες μητέρα, κάτι έχει αλλάξει.

Δεν ξέρω αν φταίει η έλλειψη  ύπνου, η έλλειψη χρόνου ή η έλλειψη γενικότερα αλλά μια διαταραχή στη σκέψη, μια διαταραχή στην ομιλία την έχεις.

Μη ταράζεσαι! 

Είσαι λίιγο του.. γιατρού αλλά είσαι δική μας!

·       Αυταπάτες vol1: Η συγκεκριμένη διαταραχή κάνει την εμφάνισή της πολύ νωρίς. 

Πριν ακόμα γίνεις μητέρα.

 Για την ακρίβεια η συγκεκριμένη διαταραχή είναι και ο λόγος που τα ζευγάρια αποφασίζουν να κάνουν παιδιά. 

«Το δικό μας παιδί δεν θα είναι σαν όλα τα άλλα παιδιά».

 «Το δικό μας παιδί δεν θα γκρινιάζει».

« Το δικό μας παιδί θα μας ακούει».

 «Το δικό μας παιδί δεν θα ανεβαίνει σε τραπέζια-καναπέδες, με αποτέλεσμα να έχουμε διαρκείας στα νοσοκομεία». 

Σου θυμίζει κάτι; 

And so it begins…

·       Φωνές..ακούω φωνές:  Πόσες, μα πόσες φορές, αλήθεια, δεν βγήκες από το μπάνιο γυμνή, με τα νερά να στάζουν στο πάτωμα γιατί θα έπαιρνες όρκο πως άκουσες το μωρό να κλαίει; 

Πόσες μα πόσες φορές,αλήθεια, θα έπαιρνες όρκο πως άκουσες να σε φωνάζει μαμά,ακόμα κι αν είναι χιλιόμετρα μακριά; 

Σου ακούγονται οικεία; 

Ψευδαισθήσεις το λένε και πάει σετάκι με την μητρότητα.

·       Κενά μνήμης: Εδώ, πιάσαμε κέντρο.

Μια σύγχυση να το πω; 

Μια θολούρα; 

Τρικυμία εν κρανίω. 

Σε απλά ελληνικά: 

Ποιος είμαι εγώ; 

Ποιος είσαι εσύ; 

Ποιος πήγε και άπλωσε τα ρούχα στην ταράτσα;

·       Αυταπάτες vol 2: Μη μου το παίζεις εμένα κουλ μαμά.

 Σε βλέπω. 

Άλλη μια κουκουβάγια με το κουκουβαγιόπουλό της. 

Μη μου το παίζεις εμένα κουλ μαμά. 

Σε βλέπω, στην παιδική χαρά να ρίχνεις κλεφτές ματιές στα άλλα παιδάκια και μετά να γυρνάς το βλέμμα στο δικό σου παιδί όλο καμάρι.

 Ναι! Ξέρω τι σκέφτεσαι.  

Τα ίδια σκέφτομαι και εγώ.

 Τα ίδια σκεφτόμαστε όλες.

Κοινώς: Άλλη παιδί δεν έκανε, μόνο η Μαριώ το Γιάννη!


·       Αυταπάτες vol 3: Στο δεύτερο παιδί θα τα καταφέρω καλύτερα!


                                   And so it begins…

                                 And so the story goes...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου