Τρίτη 16 Ιανουαρίου 2018

#New Year’s resolutions for moms

Οι 18 στόχοι μιας μαμάς για τη νέα χρονιά 



Νέα χρονιά, νέα ξεκινήματα, φρέσκος αέρας, όνειρα και ελπίδες.
Και επειδή και στο χωριό μου κάθε πρώτη του χρόνου παίρναμε χαρτί και μολύβι να σημειώσουμε με χαρά και αισιοδοξία τα resolutions της νέας χρονιάς, λέω να συνεχίσω την παράδοση, γι αυτό και σου γράφω.

Λοιπόν, έχουμε και λέμε:

      Θα επιστρέψω στα κιλά μου. 
Τώρα μη με ρωτήσεις να σου πω ακριβώς, δε θυμάμαι. 
Πάντως 3-4 κιλάκια πρέπει να τα χάσω οπωσδήποτε.

       Θα αγοράσω ένα μεγαλύτερο organizer, γιατί αυτό που έχω δε χωράει ούτε τα μισά και το organizer του μυαλού μου κατεβάζει συχνά-πυκνά διακόπτη αφήνοντάς με  στα κρύα του λουτρού.

Θα αποδεχτώ το γεγονός πως το σπίτι με μικρά παιδιά δε μπορεί να μείνει καθαρό και τακτοποιημένο παραπάνω από δυο μέρες.

Θα πάρω απόφαση πως ο μόνος λόγος που ο γιος μου κάνει πάντα του κεφαλιού του είναι γιατί έχει ισχυρή προσωπικότητα και δεν είναι κανένας loser για να κάνει ότι του λένε οι άλλοι.


Θα σχεδιάσω ένα ταξίδι για μένα  γιατί ακόμα κι αν δεν το υλοποιήσω ο σχεδιασμός και η προετοιμασία ενός ταξιδιού είναι το μισό ταξίδι.

Θα προσπαθήσω να μη γίνεται η καρδιά μου χίλια κομμάτια κάθε φορά που ο γιος μου ξεσπάει σε λυγμούς γιατί τον άφησα στον παιδικό σταθμό.

Θα σταματήσω να είμαι η μαμά που μιλάει στον πρώτο πληθυντικό γιατί σύμφωνα πάντα με τους ψυχολόγους η ταύτιση αυτή έχει στόχο την ικανοποίηση ενός ανικανοποίητου, σου λέει, απωθημένου της μαμάς.

Θα διαβάσω περισσότερα βιβλία.

Θα αποτινάξω τη μαμαδίλα από πάνω μου.

Θα αποταμιεύσω χρήματα. 
Δεν ξέρω πως, αλλά πρέπει.

Θα αφήσω την καθημερινότητα να κυλήσει και λίγο από μόνη της χωρίς να προσπαθώ να την βάζω σε κουτάκια και κόκκινες γραμμές.

Θα συνταυτιστώ με τον Τόμας Τζέφερσον και θα μετράω μέχρι το 10 προτού μιλήσω όταν είμαι θυμωμένη και μέχρι το 100 όταν είμαι πολύ θυμωμένη.

Θα γελάω περισσότερο.

Θα επικοινωνώ με τα αγαπημένα μου πρόσωπα περισσότερο.
Έστω και τηλεφωνικά.
 Έστω και για μια καλημέρα.

Θα αγκαλιάζω περισσότερο.

Θα είμαι ευγνώμων.

Θα έχω πίστη. 
Πίστη στο εαυτό μου, γιατί κάθε μέρα προσπαθώ να κάνω το καλύτερο . 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου