Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017




Γράμμα στο γιο μου

Και να που φτάσαμε εδώ, να μετράμε εννέα μήνες μακριά από εκείνο το πρώτο βλέμμα , την πρώτη αγκαλιά, το πρώτο άγγιγμα.

Σε κοιτώ και βλέπω στα μάτια σου όλη μου τη ζωή.

Νιώθω σαν να σε ξέρω χρόνια.

Σε κοιτώ και προσπαθώ να θυμηθώ πως ήταν η ζωή μου πριν από εσένα.

Σε κοιτώ και θυμώνω για τα χρόνια που πέρασαν χωρίς εσένα.

Σε κοιτώ και ονειρεύομαι τα χρόνια που θα με βρουν μαζί με εσένα.

Σε κοιτώ και μαθαίνω τον κόσμο από την αρχή.

Και είναι αλήθεια τόσο ωραίος ο κόσμος μέσα από τα μάτια σου.

Μου κρατάς το χέρι και με οδηγείς στην πόλη των αγγέλων.

Μου κρατάς το χέρι και με οδηγείς σε ένα δρόμο γεμάτο φως και μουσικές.

Μου κρατάς το χέρι και με οδηγείς σε ένα κήπο γεμάτο λουλούδια.

Κάπως έτσι θα είναι ο παράδεισος σκέφτομαι.

Μου κρατάς το χέρι και με οδηγείς στη ζωή.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου