Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017




Οι 10 χειρότερες ατάκες που έχω ακούσει ως νέα μαμά

1.     Δείχνεις κουρασμένη
Έλα!  Δεν είχα ιδέα! Δηλαδή θες να πεις πως δεν είμαι φρέσκια και λαμπερή σαν να βγήκα από σελίδα περιοδικού; Ειλικρινά πέφτω από τα σύννεφα!

2.     Κοιμήσου όταν κοιμάται το μωρό
Δυστυχώς δεν έχω ανακαλύψει ούτε  το μαγικό κουμπί που το πατάς και κοιμάσαι στο δευτερόλεπτο ούτε το μαγικό κουμπί που το πατάς και οι δουλειές του σπιτιού γίνονται στον αυτόματο. Κρίμα!

3.     Θα γυρίσεις τόσο νωρίς στη δουλειά;
Όχι αν προσφέρεσαι εσύ να μας ταΐζεις!

4.     Πότε θα κάνεις δεύτερο ;
Εσένα πότε σε βολεύει;

5.     Όλες οι γυναίκες μπορούν να θηλάσουν
Σου έχω νέα: Συγνώμη που σου χαλάω το όνειρο αλλά όχι δεν μπορούν όλες οι γυναίκες να θηλάσουν . Τουλάχιστον όσο αφορά τον  αποκλειστικό θηλασμό.

6.     Τα μωρά που θηλάζουν είναι εξυπνότερα
Να φανταστώ λοιπόν ότι εσύ δε θήλασες καθόλου

7.     Αυτό που κάνεις είναι λάθος. Κάτσε να σου δείξω
Μήπως να με αφήσεις να το κάνω μόνη μου να μάθω; Λέω εγώ τώρα...

8.     Μην το μαθαίνεις συνέχεια αγκαλιά. Το κακομαθαίνεις
Ενώ αν το αφήσω να κλαίει το καλομαθαίνω; Η αγκαλιά σε οποιαδήποτε ηλικία είναι θεραπευτική, πόσο μάλλον για τα βρέφη. Επίσης η αγάπη δεν κακόμαθε ποτέ κανέναν.

9.     Μην το αφήνεις να κοιμάται στο κρεβάτι σου. Μετά δε θα ξεκολλάει
Μέχρι να πάει φαντάρος θα έχει ξεκολλήσει. Τι στο καλό!

10.  Είναι καλό μωρό;
Εντάξει! Είναι  μακράν η πιο χαζή ατάκα που έχω ακούσει. Δηλαδή υπάρχει και κακό μωρό; Μήπως υπάρχει και savoir vivre για μωρά; Εννοείς πως το καλό μωρό είναι αυτό που δεν κλαίει, δεν γκρινιάζει και κοιμάται εύκολα Λοιπόν όχι! Κλαίει συχνά, γκρινιάζει και φωνάζει ακόμα πιο συχνά. Γελά δυνατά. Κοιμάται όποτε και για όσο θέλει και είναι το καλύτερο μωρό του κόσμου γιατί είναι το δικό μου μωρό!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου